DROPBOX'a gel...


..deneme DROPBOX bir ki..

Hesabımıza ulaşmak için ihtiyaç duyacağınız
kullanıcı adı : metaleptik@yahoo.com
şifre : metaleptik3400

arkadaşlar!
bu hesaba girerek eklem/yüzey işlerinizin süperpoze edilmiş çizimlerini aynı isimdeki klasörün içine "upload" etmeye başlayabilirsiniz.
dikkat etmeniz gereken hususlar;
dosya ADI: adımsoyadım-ey1, adımsoyadım-ey2, ...şeklinde,
dosya BOYUTU : 120 pixel/cm'i geçmeyecek, sayfa boyutları da A3'den büyük olmayacak şekilde olmalıdır.
(Başka bir deyişle yüklemeye çalıştığınız dosya 1 - 1,5 MB'ın üzerindeyse bir sorun var demektir!)

perşembe günü sizlerin e-mail adreslerinizi toplayarak sizleri de bu hesaba davet edeceğiz (her davet edilen kişi için alan 250MB arttığı için böylesi daha iyi olacak..)

5 yorum:

  1. sadece süperpoze çalışmalarımız değil mi? eklem yok?ya da diğer projeler?orda klasörlerini gördüm de o yuzden soruyorum?

    YanıtlaSil
  2. şimdilik eklem yüzey (pazartesiye kadar). sonra hepsi :)

    YanıtlaSil
  3. 40satır için dropbox formatı 40satır linkinde!!
    http://metaleptik.blogspot.com/2011/10/40-satir.html

    YanıtlaSil
  4. fotorota ardışık çalışmam için bu 120 pxl olayını uygulayamıyorum. Fotoğraflar altalta dızıldıgı için çok küçülüyor, anlamsızlaşıyor. Bunun boyutu buyuk olabılır mı kı, ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  5. ardışık fotoların her birini 300x400 piksel gibi düşünebilirsin. Ama bence tamamını bir görsel olarak düşünüp onun da (zamlı olarak) 1 değil de 2 megabayt olmasını sağlayabilirsen bizim işimizi görür. Sen de yüksek çözünürlüklü kopyası dursun o ayrı.

    YanıtlaSil